Subject: Psifiste tora poios Prothypourgos euthynetai perissotero gia tin simerini tragiki katastasi tis Oikonomias

From: "To site ton ROMION www.romioi.com" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jan 2011 16:48:42 +0200

Agapitoi Filoi,

Psifiste tora poios Prothypourgos euthynetai perissotero
gia tin simerini tragiki katastasi tis Oikonomias:
http://www.romioi.com/2011/01/blog-post_8804.html

kai akoma an thelete (proairetika) grapste eleuthera
tin apopsi sas edo
http://www.romioi.com/2011/01/blog-post_8804.html

OLA TA SCHOLIA DIMOSIEVONTAI AMESOS, CHORIS KATHYSTERISI
kai CHORIS LOGOKRISIA

Paratirisi: Grafoume me Greeklish gia na to diavazete oloi. 
http://www.romioi.com  

EPISKEPSIMOTITA! Chtes kai mono chtes: 3000 atoma episkeftikan tin selida mas:
      www.romioi.com

	 * Giati "Romioi"?
	  Diavase to http://en.wikipedia.org/wiki/Names_of_the_Greeks

------------------------------------------------------------------------
PROSOCHI: Ean thelete na min xanalavete email ,tote  steilte ena email sto
[email-masked] 
me thema (Subject): AFAIRESE email1, email2, email3,...
opou email1, email2, email3,... einai ta email sas
p.h.
AFAIRESE [email-masked], [email-masked]

I diadikasia einai automati. I lexi AFAIRESE prepei na graftei me latinika
kai me kefalaia opos einai sto paradeigma
------------------------------------------------------------------------